Autor |
Wiadomość |
Matias
Administrator
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z Polski;D
|
|
Gry / Zabawa / Nauka- TYLKO GRY DLA DZIECI |
|
Przypominam- w dziale tym mają się znajdować gry edukacyjne, rozwijające procesy poznawcze dzieciaków, nie zawierające przemocy, wydawane w języku polskim.
Gry po angielsku nieodpowiednie pod kątem merytorycznym zostaną usunięte.
Nie chcę tutaj widziec żadnych flashowych gierek, gier ze stajni Reflexive.
To nie podpiety dla młodzieży TYLKO dla dzieci.
Jaka jest różnica między dzieckiem a młodzieżą w sensie pedagogicznym i psychologicznym- "Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży"- M. Przetacznik- Włodarskiej.
Temat przeznaczony dla Naszych Najmłodszych. Jeśli ktoś ma coś podobnego w tym temacie to proszę o pomoc.
Pomysł tego tematu jest od zaprzyjaźnionych osób z innego forum, dzięki którym podaję te linki, ale nie mogę nic więcej powiedzieć.
-------------------------------------------
Multimedialny Świat Juliana Tuwima
Program Multimedialny Świat Juliana Tuwima został wpisany na listę środków dydaktycznych zalecanych przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu pod numerem: 0463/1998.
Multimedialny Świat Juliana Tuwima to program, w którym młody użytkownik poznaje rodzimą literaturę w wykonaniu takich artystów, jak Joanna Trzepiecińska, Wojciech Malajkat, Majka Jeżowska czy Mieczysław Szcześniak. Aktorska interpretacja utworów, muzyka, śpiew, taniec, nowatorska grafika, animacje i efekty dźwiękowe, a nade wszystko edukacyjne walory programu sprawiają, że Multimedialny Świat Juliana Tuwima plasuje się w kategorii produktów uniwersalnych, odpowiednich zarówno dla dzieci, jak i dla młodzieży.
Program Multimedialny Świat Juliana Tuwima to kolejna propozycja literacka przedstawiana przez firmę Young Digital Poland, zaś pierwsza prezentacja utworów tego autora na płycie CD-ROM. Wiersze Tuwima, w połączeniu z możliwościami komputerowego nośnika multimedialnego, nabierają niepowtarzalnego kolorytu. Młody użytkownik programu poznaje rodzimą literaturę w wykonaniu znanych artystów polskiej estrady, dla których muzykę i aranżacje piosenek przygotował Andrzej Pawlukiewicz. Choreografię układów tanecznych stworzyła Ewa Napiórkowska.
Program obejmuje:
25 wierszy Juliana Tuwima;
nagrania utworów z możliwością samodzielnego ich wykonania lub odsłuchania wersji aktorów;
piosenki (opcje: samodzielny śpiew, gra na instrumentach muzycznych);
komputerowe puzzle z wyborem stopnia trudności;
zabawy logiczne rozwijające spostrzegawczość;
kolorowanki;
kurs tańca przy akompaniamencie muzyki - lekcje wideo.
 |  | http://www.megaupload.com/?d=4FL539RR
http://www.megaupload.com/?d=PIXEJT3K
http://www.megaupload.com/?d=QQ711038
http://www.megaupload.com/?d=DVBNDZ4B |
To są linki Mojej Koleżanki z innego forum.
Inne linki:
 |  | http://rapidshare.com/files/1532702/Multimedialny___346_wiat_Juliana_Tuwima.part01.rar.html
http://rapidshare.com/files/1601885/Multimedialny___346_wiat_Juliana_Tuwima.part02.rar.html
http://rapidshare.com/files/1642651/Multimedialny___346_wiat_Juliana_Tuwima.part03.rar.html
http://rapidshare.com/files/1644724/Multimedialny___346_wiat_Juliana_Tuwima.part04.rar.html |
PASS: DVHK
-----------------------------------------------------------------
Poznaje literki Albion
POZNAJĘ LITERKI to program edukacyjny, jedyny w swoim rodzaju elementarz dla dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Mnóstwo oryginalnych, obrazkowych zgadywanek, wierszyków, gier ruchowych, edukacyjnych kolorowanek, nauczy dzieci prawidłowego zapisu i brzmienia liter, wykształci umiejętności językowe, rozwinie zdolności plastyczne, rytmiczne i ruchowo-zmysłowe. Program gruntownie przygotuje do pierwszych lat szkoły oraz zapewni maluchom wyśmienitą zabawę na wiele godzin.Fantastyczna kosmiczna eskapada - oto wyzwanie dla wszystkich małych, ciekawych świata podróżników! Wystarczy wsiąść do rakiety, a malownicze, nieziemskie otoczenie stanie się najprawdziwszą rzeczywistością. Bajeczne, pełne przygód planety: Literlandia, Głoska, Kolorka, Grafka i Pisanka czekają na wszystkie niespokojne urwisy! Tu na pewno nie będą się nudziły, a na Ziemię wrócą o wiele mądrzejsze!Ośrodek dydaktyczny zalecany do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania i wpisany do wykazu ośrodków dydaktycznych przeznaczonych do kszta3cenia ogólnego, do kszta3cenia zintegrowanego, na poziomie szkoły podstawowej, na podstawie recenzji rzeczoznawców: mgr Teresy Dołęgowskiej i mgr Aurelii Omiecinskiej.
Zalety:
ćwiczenia rysunkowe
zabawy logiczne
zgadywanki obrazkowe
32 wierszowane historyjki - zgadywanki
kolorowanki edukacyjne
poradnik metodyczny dla rodziców
nauka liter
rozpoznawanie brzmienia głosek
ćwiczenia koncentracji
rozbudzanie wyobraźni
zabawy ruchowe i ogólnorozwojowe
przygotowanie do nauki w szkole
barwna grafika
muzyka i efekty dźwiękowe
Wymagania:
- System operacyjny Microsoft Windows 95/98/XP
- Komputer zgodny z IBM PC
- Procesor Pentium 266 MMX
- Pamięć operacyjna 16 MB
- Napęd CD-ROM x4
- Karta graficzna zgodna z Windows (640x480, true color)
- Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów)
 |  | http://www.megaupload.com/?d=R77TJO1X * * part1
http://www.megaupload.com/?d=4I8DSPYZ * * part2
http://www.megaupload.com/?d=VJ498W8C * * part3 |
pass: andkar
---------------------------------------------------
LANGMaster Longman ZAK's Wordgames
Nauka języka angielskiego poprzez zabawę. Uczniowie mają za zadanie pokonanie poszczególnych etapów gry z przyjacielem Zak'iem, pomagając mu uratować jego planetę od zagłady. Stałym komponentem gry jest słowniczek, zawierający ponad 2000 pomocnych słówek i zwrotów wraz z wymową, ilustracjami i polskim tłumaczeniem. Całość składa się z 24 interaktywnych gier, rozgrywających się w 3 światach wirtualnej rzeczywistości - Świat Dinozaurów, Czarowników i Przybyszy z Innej Planety. Zak's Wordgames wydany we współpracy z renomowanym brytyjskim wydawnictwem Addison Wesley Longman został dotychczas zlokalizowany w 7 językach.
Program składa się z trzech poziomów edukacyjnych:
Poziom 1 - Dinozaury (Epoka Kamienia Łupanego)
Poziom 2 - Czarownice i Czarodzieje ( Epoka Średniowiecza)
Poziom 3 - Rok 3000 (Epoka Lotów Kosmicznych)
Na każdym poziomie znajduje się 8 gier. Gry "Dinozaury" reprezentują najniższy stopień trudności, "Czarownice i Czarodzieje" stopień nieco wyższy, a "Rok 3000" najwyższy.
Każda z gier doskonali słownictwo i struktury gramatyczne w odniesieniu do poszczególnych zagadnień tematycznych. Mogą to być zagadnienia leksykalne (np. meble, potrawy, pogoda) lub gramatyczne (np. przyimki miejsca, ruchu).
Istotnym elementem programu jest słownik, zawierający 2000 haseł z definicjami, wymową, ilustracjami, przykładami użycia oraz polskim tłumaczeniem. Jeśli uczeń ma potrzebę poznania nazwy poszczególnych obiektów znajdujących się na ekranie, wystarczy, że kliknie na obiekt a angielskie słówko pojawi się w oknie tekstowym. Kliknięcie na słówko pozwala na wejście do słownika i zapoznanie się z jego polskim odpowiednikiem.
Zak's Wordgames jest przystosowany do pracy indywidualnej, w parach lub grupowej. Pomaga w przyswojeniu nowego słownictwa, praktyce i utrwalaniu słownictwa wcześniej poznanego oraz ćwiczeniu gramatyki i umiejętności pisania, czytania, słuchania i wymowy.
Charakterystyka produktu:
- 24 interaktywne gry
- 3 poziomy edukacyjne rozgrywające się w trzech wymiarach wirtualnej rzeczywistości: Dinozaury, Czarodzieje i Przybysze z Innej Planety
- grafika 3D i animacje
- nauka poprzez zabawę
- obowiązek przejścia przez wszystkie poziomy w celu dotarcia do finału - tak jak w prawdziwej grze
- po ukończeniu kolejnych gier wyświetla się wynik oraz zostaje przyznana premia za szybkość
- słownik zawierający 2000 słówek wraz z wymową i ilustracjami oraz polskim tłumaczeniem
- ścienna tabela postępów - plakat
- obszerny podręcznik użytkownika
- program dla poziomu wiekowego 6-12 lat
Wymagania sprzętowe:
- kompatybilny z IBM PC 75 MHz Pentium
- napęd CD-ROM (4x)
- karta dźwiękowa zgodna z MPC
- 40 MB wolnego miejsca na dysku
- mysz
- 16MB RAM
- Microsoft Windows 3.x, 95, 98, NT, 2000, ME lub nowszy
 |  | http://www.megaupload.com/?d=R0OZS7LT * * part1
http://www.megaupload.com/?d=Q189TLUN * * part2
http://www.megaupload.com/?d=8TJUO40F * * part3
http://www.megaupload.com/?d=QVUM6288 * * part4 |
pass: andkar
--------------------------------------------
Bolek i Lolek na tropie zaginionej księgi ortografii
Bolek i Lolek na tropie zaginionej księgi ortografii,
to program edukacyjny przeznaczony dla użytkowników od siódmego roku życia. Stanowi zbiór czternastu ciekawych zabaw z ortografią, którymi mogą bawić się zarówno dzieci jak i ich rodzice; jedni ucząc się, a drudzy przypominając sobie zasady pisowni. Zawiera ponad 3.500 słów podzielonych na 9 zagadnień oraz zasady pisowni. Każda zabawa ćwiczy poprawną pisownię. Chcieliśmy aby program pełnił rolę rodzinnej rozrywki i dlatego przygotowaliśmy możliwość jednoczesnej zabawy nawet do czterech graczy. Dzięki interesującym, dynamicznym zabawom, nauka ortografii staje się przyjemnością.
Zabawy wybiera się z głównego menu programu. Na środku ekranu znajduje się pomnik Mistrza ortografii, z którego skradziono historyczną księgę. Wskazując pomnik, rozpoczyna się poszukiwania. Do wyboru są dwie opcje: trening lub pościg.
W pościgu podąża się śladami bandyty, do miejsca gdzie ukrył księgę. Należy poprawnie uzupełnić słowa w dziewięciu zabawach. Czeka tam wiele niespodzianek. W opcji trening można przećwiczyć każdą z zabaw dowolnie długo, aby przygotować się do pościgu. Wspomniane zabawy to: kry lodowe, przygoda w puszczy, podwodna przygoda, rejs po Nilu, podróż koleją przez prerię, lot balonem, latający dywan, ortograficzna krzyżówka i szyfr w jaskini.
Przygotowaliśmy również gry, w których może wziąć udział od dwóch do czterech graczy. Pierwsza to przeciąganie liny. Należy zdobyć jak największą liczbę punktów i przeciągnąć linę na swoją stronę. Kolejna zabawa polega na zdobywaniu zamków i uwalnianiu uwięzionych w nich duchów. Można także sprawdzić swoje umiejętności w turnieju ortograficznym. Pożyteczną częścią programu jest ortograficzny młyn, gdzie można poprawić wyrazy, błędnie napisane podczas rozwiązywania zadań.
Program zawiera również zasady pisowni. Mieszkańcy krainy ortografii, prezentują je w programie telewizyjnym. Jest tam także fabryka słów, gdzie przy użyciu specjalnej maszyny, produkuje się poprawnie napisane słowa.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor: 586
Pamięć RAM: 16 MB
Napęd CD: 2x
Karta dźwiękowa
Karta Grafiki: SVGA HighColor 1 MB
System: Windows 95/98
 |  | http://www.megaupload.com/pl/?d=HX89AKO9
http://www.megaupload.com/pl/?d=AUM2L69D
http://www.megaupload.com/pl/?d=HBYD3R5Z
http://www.megaupload.com/pl/?d=2H0HLHJ0
http://www.megaupload.com/pl/?d=XDSEKKSY
http://www.megaupload.com/pl/?d=YCUT8GG4 |
Po ściągnięciu wszystkich części i rozpakowaniu najlepiej wypalić wszystko na płytce CD.Płytkę do napędu,zainstalować i ... grać.
Program daje się uruchomić w DAEMON Tools i prawidłowo wypalić płytkę w Nero, sam sprawdzałem.
------------------------------------------------
Rybka
Po zainstalowaniu mamy: wygaszacz ekranu lub z ikonki program z Rybka którą trzeba codziennie nakarmić, mozemy też się z nia pobawić klokając za ogonem, będzie zachowywać się jak prawdziwa. Co kilka dni przybywa jakis dodatek. Kiedy już wszystkie dodatki się wyczerpią, instalujemy plik kisfish i mamy dodatek w którym klikając na rybce, będzie posyłała całusy w formie serca.
Jeżeli przez kilka dni sie jej nie nakarmi, zdechnie.
 |  | http://www.megaupload.com/?d=LAP7BSGA |
 |  | Sposób na rybkę jest prosty
Cofamy np kalendarz w kompie o 90 dni do tyłu, i teraz po każdym karmieniu dajemy dzień do przodu.
Dojdziemy do dnia aktualnego i będziemy mieć dodatki. |
---------------------------------------------------
Kraina kolorów
 |  | http://www.megaupload.com/?d=0LSO7U09 |
To są linki Mojej Koleżanki z innego forum.
|
|
Pią 21:30, 23 Lis 2007 |
|
 |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|